Efektīva resursu izmantošana automatizējot procesus
Automatizēta izejošo zvanu veikšana, kas ietaupīs uzņēmuma laiku un resursus, jo paredzēts, lai veiktu plānotus izejošos zvanus darbinieku vietā. Ideāli piemērots uzņēmumiem, kuri ikdienā veic lielu izejošo zvanu apjomu.

Automatizētu izejošo zvanu veikšana
Automātiska tipveida zvanu veikšana Jūsu darbinieku vietā
Autodialer +
Auto Dialer paredzēts plānotu tipveida izejošo zvanu veikšanai, uzņēmuma darbinieku vietā. Tā ir web bāzēta, automatizēta sistēma iepriekš sagatavotu numuru satraksta apzvanīšanai. Piekļūšana Auto Dialer sistēmai notiek interneta pārlūkā, ar iepriekš piešķirtu piekļuvi.
- Kampaņu izveidošana un pārvaldīšana (sākuma un beigu noteikšana, maksimālais zvanu ilgums, zvana atkārtošanas intervāls nepiegādāta zvana gadījumā utt.)
- Iespēja pievienot kampaņa nepieciešamo audioierakstu;
- Iespēja izmantot veidni (template) kampaņas veidošanai, kurā iespējams izvēlēties kampaņas izpildes veidu: paziņojuma atskaņošana, paziņojuma atskaņošana ar iespēju uzspiest ciparu kombināciju (telefona numuru), paziņojuma atskaņošana un iespēja atstāt vērtējumu, paziņojuma atskaņošana un zvana pāradresācija, paziņojuma atskaņošana un klienta balss paziņojuma ieraksts.
- Iespēja importēt kontaktu sarakstus
- Informācija kampaņām (kampaņas statuss, izpildes laiks utt.)
- Informācija par kampaņas izpildes rezultātiem (atbildētie zvani, nesaņemtie zvani, zvanu ilgums utt.)
Līdz pat 45% uzņēmumu izejošie zvani ir tipveida, un to veikšanu var automatizēt uzticot to veikšanu Autodialer+ sistēmai. Jūsu darbinieki varēs fokusēties uz daudz produktīvāku uzdevumu veikšanu.
Power Dialer
Power Dialer ir web bāzēta, automatizēta sistēma iepriekš sagatavotu numuru satraksta apzvanīšanai un apzvanīšanas kampaņu atskaišu ieguvei. Sistēma sastāv no 2 vidēm – administrācijas vides un aģenta vides. Power Dialer sistēma strādā komplektā ar OSS Networks zvanu centra sistēmu, izmantojot zvanu centra sistēmā izveidotos aģentus.
- Sistēma dod iespēju iepriekš sadalītām aģentu grupām piešķirt uzdevumus (kampaņas) ar apzvanāmo klientu sarakstu;
- Dokumentē informāciju par zvana rezultātu.
- Kampaņu izveidošana un pārvaldīšana;
- Detalizēta informācija un statistika par aktīvajām, apturētajām, izpildītajām un plānotjām kampaņām;
- Kampaņu izpildes laika kontrole (sākuma un beigu datums);
- Iespēja kampaņas vadīt manuāli;
- Aģentu grupu pārvaldība (jaunu grupu veidošana, aģentu pievienošana, noņemšana).
- Apzvanāmo numuru sarakstu pārvaldība (Kontaktu grāmatu izmantošana, iespēja numurus sadalīt vairākās kontaktu grāmatās, izveidot un labot kontaktu grāmatas);
- Datubāzes sarakstu importēšana (kontaktu grāmatu veidošana izmantojot jau esošu datu bāzi).
- Individuāla statistika par aģentu aktivitātēm (statistika par katru datumu un aģentu, izvēlētajā laika posmā, kopējā statistika, statistika par zvanu ilgumu, pauzēm utt.);
- Kopēja statistika par aģentu aktivitātēm (statistika par katru datumu izvēlētajā laika posmā);
- Statistika par aģentu neapstrādātajām aktivitātēm (iespēja noteikt kurā no zvanu izpildes posmiem aģentam bijusi pauze vai iestājies automātiskās pauzes režīms);
- Detalizēta statistika par izvēlēto kampaņu (zvanu izpildes datums, zvana laiks, adresāta sasniedzamība utt.);
- Kampaņas rezultātu apkopojums (informācija par pēczvana dokumentēto informāciju);
- Aģentu uzdevumu pārvaldīšana (izveidošana, labošana, statistika, informācija par uzdevumu statusu utt.).
- Pielāgota aģenta vide (dotie uzdevumi, zvani, individuāla statistika utt.);
- Pauzes (iespēja nomainīt savu statusu, pauzes laikā netiek veikti zvani un uzdevumi, tas tiek uzskaitīts statistikā);
- Sākumlapa (aģenta darba vide, informācija par veicamajiem zvaniem, laiks, vide informācijas fiksēšanai par veiktajiem zvaniem utt.);
- Zvani (sadaļa ar konkrētā aģenta zvanu statistiku par veiksmīgajiem, atceltajiem un klientu nesasniegušajiem zvaniem);
- Uzdevumi (konkrētajam aģentam izveidotie uzdevumi, izpilde, ieplānotais laiks utt.).
Izmaksas
Katram uzņēmumam izstrādājam individuālu cenu piedāvājumu, ņemot vērā uzņēmuma vajadzības, projekta sarežģītību un ieguldītās darba stundas.