Digitālā paraksta risinājums
Sign on Tab risinājums nodrošina dažāda veida dokumentu un līgumu elektronisku parakstīšanu. Tas ļauj atbrīvoties no lielā papīru daudzuma, jo visi parakstītie dokumenti un līgumi tiek pārnesti uz elektronisko vidi. Aizvietojot papīra dokumentus un ieviešot digitālā paraksta risinājumu, iespējams uzreiz saglabāt un ievietot informāciju nepieciešamajās sistēmās, kas atvieglo darba uzdevumu un palīdz mazināt pazaudētu dokumentu iespējamību.
Kā darbojas Digitālā paraksta risinājums?
- Dokuments tiek pārsūtīts no programmas CRM/ERP/vai citām;
- Klients iepazīstas ar dokumentu un paraksta to, izmantojot pildspalvu uz planšetes ekrāna (Papildus iespēja nofotografēt ID karti vai citu dokumentu un pievienot to (ja tas ir nepieciešams));
- Dokuments tiek apstiprināts ar laika zīmogu un saglabāts arhīvā CRM/ERP vai Sign on Tab risinājumā.
Ieguvumi no elektroniskā paraksta
- Izmaksu samazināšana:
- Papīrs & printeri (tūlītējs ieguvums);
- Loģistikas izmaksas (Iespējams elektroniski parakstīt dokumentus ārpus biroja un dokuments uzreiz nonāks nepieciešamajās sistēmās) (tūlītējs ieguvums);
- Uzglabāšanas un arhivēšanas izmaksas (atkarībā no nozares, parakstītie līgumi ir jāsaglabā līdz pat 10 gadiem un ilgāk pēc pakalpojuma sniegšanas termiņa beigām) (ilgtermiņa ieguvums).
- Vienkārša un efektīva dokumentu izplatīšana trešajām pusēm (tūlītējs ieguvums);
- GDPR un eIDAS noteikumiem atbilstošs;
- Izslēdz iespēju pazaudēt dokumentus (tūlītējs ieguvums).
Digitālā paraksta priekšrocības
- Mūsdienīga pieeja klientu apkalpošanai (tūlītēja ietekme)
- Efektīvs dokumentu pārvaldības process (tūlītēja ietekme)
- Samazina klientu apkalpošanas laiku (tūlītēja ietekme)
- Nav izmaksu par dokumentu glabāšanu (ilgtermiņa ieguvums)
Digitālā paraksta funkcionalitāte
Laika zīmogs
Lai Digitālā paraksta risinājums būtu pilnīgi drošs, ir iespējams pievienot elektronisko laika zīmogu – E-Seal. Tas apliecina, ka dokuments nav mainīts pēc tā parakstīšanas un pilnībā saglabā datu integritāti.
Par Sign On Tab
- Ātrs ieviešanas termiņš
- Apstrādātas vairāk kā 5.000.000 lapas un 1.100.000 līgumu
- Mēs varam nodrošināt risinājuma atrašanos mākonī vai arī uzņēmuma serveros
- Sign on tab atbalsta: Mobile ID, Smart ID, E-seal
- Mūsu klienti: Finanšu iestādes, telekomunikāciju uzņēmumi, viesnīcas un dažādi uzņēmumi, kas apkalpo klientus
- Risinājumu uztur vairāk kā 30 programmētāji