To give you the best possible experience please select your preference.
Klientu attiecību pārvaldības jeb Hanna CRM sistēma – programmatūra pārdošanas procesa, klientu attiecību un projektu vadībai. Klientu attiecību pārvaldības sistēmas sniegtās iespējas ļauj nodrošināt kvalitatīvāku klientu apkalpošanu un efektīvāku projektu un pārdošanas procesa vadību.
Apskatiet visu vēsturi par klientu, uzdevuma pārvaldību, statistiku un citu svarīgu informāciju. Hanna ir viegli integrējama ar ārējām sistēmām (e-pasts, telefonija, grāmatvedība utt.)
Automātiski e-pasti un atgādinājumi neļaus aizmirst par potenciālajiem klientiem.
Skaidri redzamie darba uzdevumu procesi un atskaites ļauj reāllaikā redzēt kopējo pārdošanas nodaļas rezultātus.
Hannai ir instrumenti, lai pārvaldītu katru projekta posmu un ar to saistītos uzdevumus: no pirmā klienta pieprasījuma reģistrācijas, projekta vadītāja piešķiršanas, līguma un darbu uzdevumi līdz pat rēķinu izrakstīšanai.
Hanna tiek pastāvīgi uzlabota, lai padarītu to viegli un intuitīvi lietojamu.
Uzticama, precīzi atlasīta un segmentēta esošo klientu un kontaktpersonu datubāze ļauj efektīvi veidot un uzturēt darījumu attiecības.
Profesionāla projektu vadība. Sadaliet projektu vairākos posmos un formulējiet veicamos uzdevumus, izvēlieties atbildīgās personas, sekojiet projekta gaitai.
Deleģējiet uzdevumus un sekojiet to izpildei. Atzīmējiet uzdevuma izpildei veltīto laiku un iekļaujiet to klienta rēķina.
Uzrunājiet potenciālos klientus, sadaliet pārdošanas procesu vairākos posmos, izmantojiet sistēmu, lai sagatavotu un nosūtītu piedāvājumus, un veiciet citas darbības, lai kontaktpersonas kļūtu par uzņēmuma klientiem.
Ērta komercpiedāvājumu, tāmju un rēķinu sagatavošana. Norēķinu kontrole un izdevumu reģistrs
Sistēmā Hanna CRM ir paredzēta sasaiste ar e-pasta programmām. Ikviens sistēmas lietotājs var iespējot elektroniskās pastkastītes skenēšanu un saglabāt ziņojumus sistēmā kopā ar pārējiem kontaktpersonu vai potenciālo kontaktpersonu datiem. Sarakstes glabāšana sistēmā garantē pārdošanas procesa produktivitāti un kvalitatīvāku klientu apkalpošanu.
Telefonijas integrācijas risinājumi atvieglo sistēmas izmantošanu ikdienā, slēdzot pārdošanas darījumus vai nodrošinot klientu apkalpošanu. Integrācijas galvenās funkcijas:
Atsevišķs sistēmas modulis ļauj sekot preču krājumiem uzņēmuma noliktavās. Izmantojot šo moduli, var sekot krājumu apmēram un tā izmaiņām, sagatavot pasūtījumus piegādātājiem, organizēt preču piegādi un pārvietošanu no vienas noliktavas uz citu. Preču kartītēs ir atrodama detalizēta informācija par to, kā ir mainījušies šo preču krājumi uzņēmuma noliktavās.