IP telefonijas risinājumi zvanu organizācijai
IP-PBX ir telefonu centrāle, kas nodrošina ienākošo un izejošo zvanu veikšanu, izmantojot IP datu pārraides tīklu. IP telefonu centrāle ir jaunākās paaudzes telefonu sistēma, kas aizvieto tradicionālās ciparu telefonu centrāles.

Biznesam pielāgots IP telefonijas risinājums
OSS Networks ir IP PBX telefonu centrāles ražotājs. Mēs izstrādājam, konfigurējam, uzstādam un apkalpojam IP telefonu centrāles risinājumu, tāpēc varam piedāvāt individuālu pieeju katram uzņēmumam.
IP PBX risinājuma funkcionalitāte
- IVR (interaktīvā balss atbilde);
- Standarta telefonu centrāles funkcijas (zvanu pāradresācija, zvanu pārķeršana, zvana pieturēšana, īsā numerācija u.c);
- Balss pasts (zvanu pāradresācija, zvanu pārķeršana, zvana pieturēšana, īsā numerācija u.c.);
- Darba laika kontrole (telefona sistēmas darbība dažādos režīmos, balstoties uz uzņēmuma darba laiku un brīvdienām);
- Atskaišu sistēma (web vidē pieejama atskaišu sistēma ar uzņēmuma zvanu pārskatu);
- Zvanu rindas (ienākošo zvanu apstrāde rindas režīmā);
- Zvanu ieraksti (iespēja ierakstīt visus vai atsevišķus ienākošos un/vai izejošos zvanus, saglabājot tos šifrētā veidā);
- Zvanu statistika (pārskats par uzņēmuma ienākošajiem, izejošajiem, neatbildētajiem zvaniem u.c.);
- Elektroniskie faksi (iespēja izsūtīt un/vai saņemt faksa sūtījumus e-pastā);
- Integrācija ar API (iespēja savienot centrāli ar citām sistēmām);
- Atbalsts telefonu aplikāciju lietošanai uz datora (zvanu veikšanai var izmantot softphone aplikācijas);

GDPR prasībām atbilstoši sarunu ieraksti
IP telefonu centrāles risinājums paredz plašu funkcionalitāti un ir vienīgais risinājums Latvijā, kas piedāvā pilnīgi drošu sarunu uzglabāšanu, jo ieraksti tiek glabāti šifrētā veidā un tiem piekļūt iespējams tikai ar īpašām šifrēšanas atslēgām.
IP telefonijas priekšrocības
Sarunu izmaksu samazinājums
Nav nepieciešamības īrēt balss sakaru kanālus no fiksēto balss sakaru operatoriem. IP telefonijas risinājums nodrošina balss sakarus, izmantojot interneta savienojumu līdz izvēlētajam telekomunikāciju operatoram.
Dati, kas palīdz pieņemt svarīgus biznesa lēmumus
Uzņēmuma vadībai pieejama informācija par visiem uzņēmuma zvaniem.
Vienkārša ierīkošana un dažādu izmaiņu veikšana konfigurācijā
Lietojot šo risinājumu nav vajadzības uzturēt divus neatkarīgus iekšējos datu pārraides tīklus – (LAN) un ārējo (WAN). IP PBX risinājums ļauj vienā tīklā apvienot datortehniku, telefonus un citas komunikācijas iekārtas.
Iespēja integrēties ar citām sistēmām
Plašas integrācijas iespējas, piemēram, risinājuma integrācija ar MS Outlook, CRM un citām biznesa aplikācijām.
Estētisks telpu noformējums
Katrs IP telefons ir aprīkots ar iebūvētu komutatora funkciju, tādējādi lietotājam ir nepieciešama tikai 1 tīkla rozete, lai pieslēgtu telefonu un datoru.
Pāreja uz IP PBX risinājumu
Lai veiksmīgi integrētu IP telefonijas risinājumu, OSS Networks nodrošinās nepārtrauktību uzņēmuma esošās telefonu sistēmas darbībā. Ieviešot pakalpojumu, jaunā IP telefonu centrāle tiek savienota ar esoešo. Uzņēmuma darbinieki tiek pakāpeniski migrēti uz IP PBX, neietekmējot uzņēmuma saziņu.
IP PBX risinājuma apkalpošana
-
IP PBX lietotāju apkalpošana telefoniski (second level support);
-
Attālināta bojājuma diagnostika un novēršana;
-
Attālināta konfigurācijas maiņa;
-
Izbraukumi – bojājumu novēršanai;
-
IP PBX programmatūras atjauninājumi.
Izmaksas
Līdz 20 darba vietām
Ierīkošanas maksa (cenā iekļauta iekārtu uzstādīšana) |
150.00 EUR |
Abonēšanas maksa mēnesī (cenā iekļauti programmatūras atjauninājumi) |
100.00 EUR |
Līdz 50 darba vietām
Ierīkošanas maksa (cenā iekļauta iekārtu uzstādīšana) |
250.00 EUR |
Abonēšanas maksa mēnesī (cenā iekļauti programmatūras atjauninājumi) |
150.00 EUR |
Līdz 20 darba vietām
Ierīkošanas maksa (cenā iekļauta iekārtu uzstādīšana) |
150.00 EUR |
IP telefonu centrāles iegādes maksa |
1770.00 EUR |
IP telefonu centrāles apkalpošanas maksa (cenā iekļauti programmatūras atjauninājumi) |
50.00 EUR |
Līdz 50 darba vietām
Ierīkošanas maksa (cenā iekļauta iekārtu uzstādīšana) |
250.00 EUR |
IP telefonu centrāles iegādes maksa |
2390.00 EUR |
IP telefonu centrāles apkalpošanas maksa (cenā iekļauti programmatūras atjauninājumi) |
85.00 EUR |
Balss paziņojuma ieraksts studijā (1 valoda) |
no 60.00 EUR |
Integrācijas maksa ar trešās puses sistēmām 1 programmēšanas stunda |
50.00 EUR |
Tehniskā speciālista pakalpojumi / 1 stunda |
25.00 EUR |
Cenas norādītas EUR bez PVN