OTRS™

Mūsdienās uzņēmumi izmanto visdažādākos komumunikāciju kanālus, lai komunicētu ar saviem klientiem. OSS Networks piedāvā visus apvienot vienā ērtā vidē – OTRSTM risinājumā, atvieglojot gan aģentu, gan menedžeru ikdienu.
OTRS™ ir programmatūra, kas balstīta uz atvērertā koda risinājumu. OTRS™ paredzēts uzņēmumiem ar savu support/helpdesk komandu. Salīdzinājumā ar aizvērtā koda programmām, atvērtā koda risinājums nodrošina augstu drošības līmeni.
 

Mūsu piedāvāts risinājums ir OTRSTM produkts, kas adaptēts Latvijas tirgu vajadzībām. Risinājumu iespējams apvienot ar  OSS Networks piedāvātajiem zvanu risinājumiem- IP telefonu centrāli un zvanu centra risinājumu.

Izmantošanas iespējas

  • Pieteikumu saņemšana - klientu sevisa aplikācijas, e-pasts, telefons vai fakss
  • Izmantojams viedtālrunī un planšetdatorā
  • Personalizējama tēmas izvēle
  • Dažādi pieteikumu formāti
  • Informācijas panelis ar filtra iespējām
  • Multiselect ieejas lauki
  • Iespēja kopēt un ievietot attēlus

Funkcijas

  • Zināšanu vadība un kontrole (FAQ / Knowledge Database, OTRS lietotāju portāls, aptaujas)
  • Atskaites (dažādi statistikas dati, CSV / PDF eksports u.c.)
  • Pieteikumu apstrāde (Pieteikumu prioritātes un uzdevumi, pakalpojumu katalogs, pieteikumu sadalīšana un apvienošana, teksta veidnes, paraksti, konfigurējami paziņojumi, piezīmes u.c.)
  • Laika kontrole (kalendāra funkcijas, darba laika definēšana, laika uzskaite, SLA u.c.)
  • Automatizācija (automātiskie paziņojumi, Master/Slave , OTRS procesu vadība,procesu veidnes u.c.)
  • Integrācija (Generic Interface izmantojot SOAP + REST, sistēmas uzraudzība, BMC, XSLT mapping)
  • Drošība (lietotāju pārvaldība, 2 faktoru autentifikācija, datu pārraide, izmantojot SSL, kodēšana, šifrētu ziņojumu atšifrēšana u.c.)

Izmantojot OTRS risinājumu, ienākošo un izejošo zvanu apstrāde, e-pasta un citu komunikācijas kanālu lietošana, tiek apvienota vienā risinājumā. Klientu apkalpošanas kvalitāte pieaug, jo iespējams sekot līdzi pieteikuma izpildes statusam un vienlaicigi apstrādāt vairākus pieteikumus, tādā veidā efektīvāk izmantojot darba laiku. Risinājumā pieejamās atskaites un statistika, palīdz vadītājiem vienkāršāk novērtēt savus darbiniekus.

Uzņēmumi, kuri izmanto pakalpojumu

3.jpg

Birojs

   +371 66100800

@   info@ossnet.lv

 

Pārdošanas nodaļa

   +371 66100801

@   info@ossnet.lv

 

Tehniskais serviss

   +371 66100802

@   support@ossnet.lv

 

©2018 OSS Networks. All Rights Reserved.

BIROJS

   +371 66100800
@   info@ossnet.lv

PĀRDOŠANAS NODAĻA

   +371 66100801
@   info@ossnet.lv 

TEHNISKAIS SERVISS

   +371 66100802
@   support@ossnet.lv

 

   Tiešsaistes palīdzība

 

ossnet logo@2x