Before you continue

To give you the best possible experience please select your preference.

Continue
Enreach
Atpakaļ uz pārskatu

5 veidi kā uzlabot kvalitāti savā kontaktu centrā

8 sept. 2022

Lai Jūs varētu pareizi novērtēt kontaktu centra kvalitāti, Jums jāņem vērā ne tikai vidējais apstrādes laiks un servisa līmenis, bet arī citi dati. Uzziniet vairāk kā iespējams uzlabot kontaktu centru darbu, lai klienti vienmēr būtu apmierināti. 

1. Klienta komunikācijas reģistrēšana

Vadītājiem ir jāspēj analizēt komunikāciju ar klientiem. Lai to izdarītu, ir jābūt vienotai platformai, kurā ir atrodami visi klienta pieteikumi vai jautājumi, neraugoties uz to, kādu saziņas kanālu viņš ir izmantojis. 

2. Klientu atsauksmes

Klientu apmierinātības aptaujas ir viens no rīkiem, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti. Automātiskie balss zvani ar lūgumu novērtēt sniegto pakalpojumu kvalitāti, pēc zvana novērtējums, kur klients novērtē tikko notikušo sarunu ar Aģentu, tīmekļa čats – pēc tērzēšanas tiek uzdoti jautājumi par pakalpojumu kvalitāti vai par pieredzi sarakstē ar jaunizveidoto chatbot - tie ir tikai daži veidi kā noskaidrot klienta apmierinātību gan par uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, gan par komunikāciju un ieviestajām novitātēm kopumā. 

3. Monitorings reāllaikā

Vadītājiem jāspēj reāllaikā pārraudzīt visu komunikāciju ar klientiem – cik daudz Aģentu šobrīd ir pieejami katrā no saziņas kanāliem, cik daudz klientu šobrīd gaida rindā, atbildi uz telefona zvanu vai citos saziņas kanālos. Tāpat vadītājam jābūt iespējai pieslēgties pie sarunas starp Aģentu un klientu (Spy funkcionalitāte), lai izvērtētu notiekošo sarunu un, nepieciešamības gadījumā, pačukstēt Aģentam priekšā atbildi ko sniegt klientam (Whisper funkcionalitāte), ja ir radusies kāda konfliktsituācija. 

4. Zvanu centra apmācības

Kontaktu centrā ir jāievieš sarunu ceļvedis jeb vadlīnijas, kā komunicēt ar klientu, pretējā gadījumā, Aģentu atbildes var krasi atšķirties no uzņēmumā pieņemtā komunikācijas stila. Piemēram, atbildot uz klienta zvanu, kāds no Aģentiem atbildēs: “Labdien, Jānis klausās. Kā varu Jums palīdzēt?”, bet cits: “Sveiki, ko vēlaties?”. Protams, darbinieki regulāri jānodrošina ar klientu apkalpošanas apmācībām un jaunākajām tendencēm saziņas kanālu izmantošanā, kas nozīmē arī regulāri atjaunot sava Kontaktu centra programmatūru un papildinot to ar populārākajiem komunikācijas rīkiem. 

5. Aģenta motivācija

Augstas kvalitātes atslēga ir saliedēta, un motivēta komanda. To var panākt, piemēram, ar atlīdzību par mērķu sasniegšanu. “Gamification” ir inovatīva biznesa stratēģija rīks, ar kura palīdzību ir iespēja motivēt darbiniekus, ņemot par pamatu Kontaktu centra vadītāja uzstādītos mērķus un Aģentu sasniegtos rezultātus. 

Lielākā daļa Kontaktu centra rīki ir vērsti uz sarunu kvalitāti, kas patiesībā neaptver mūsdienu uzņēmumu saziņas realitāti. Kontaktu centros jābūt rīkam, kas ļauj reāllaikā un statistiski novērtēt pakalpojumu aģentus dažādos kanālos, vienotā veidā.