Kontaktu centra risinājuma funkcionalitāte
SARUNAS
- Balss; Automatizēta zvanu novirzīšana, balstoties uz aģenta kvalifikāciju.
- Iekšējā zvanu apmaiņa (PBX); Centralizējiet visu saziņu, izmantojot mūsu IP PBX risinājumu vai integrējiet savu.
- Zvanu Ieraksti;
- Interaktīvā balss atbilde (IVR)
- Automatizētie zvani (Dialer);
OMNI (daudzkanālu pieeja)
- SMS (īsziņas);
- Čats;
- Atzvanīšana tiešsaistē;
- E-pasts;
- Sociālie mediji;
- Whatsapp;
RĪKI
- RT (Retweet) Informācijas paneļi; Svarīgākie veiktspējas rādītāji (KPI) un to pārraudzība.
- Kvalitātes kontrole; Atgriezeniskās saites sniegšana un novērtējums, aģentiem un vadītājiem.
- Spēles elementu izmantošana; Spēles elementu izmantošana, aģentu motivācijai un produktivitātei.
- Brīdinājumi; Kontaktu centra uzraudzība un kontrole izmantojot proaktīvus un automātiskus paziņojumus, kas ziņo par notikumiem kontaktu centrā.
- Uzraudzība;
- Analītika;

Oficiālais partneris
OSS Networks ir uContact vienīgais autorizētais partneris Baltijā.
Individualizēta darba vide
- Pārskatu veidotājs;
Lietotājiem pieejamas vairāk nekā 200 dažādas gatavas formas un iespēja izveidot jaunus, personalizētus pārskatus, turklāt, pārskatus var sagatavot, izmantojot sistēmas informāciju vai arī ārējos datu avotus.
- Veidlapu veidotājs;
Izmantojiet mūsu iepriekš definētos rīkus, piemēram, CRM Lite, pārdošana, klientu apkalpošana, vai izveidojiet savu vadības sistēmu no jauna.
- Darba plūsmu veidotājs;
Pārvaldiet kontaktu centra aktuālo uzdevumu izpildi un veiciet izmaiņas tiešsaistē. Lietotājiem draudzīgs Drag & Drop veida formāts, kas ļauj izvēlēties funkcijas, kuras vēlaties iekļaut. Nav nepieciešamas specializētas tehniskās zināšanās.
- Integrācija un API
Uzskatām, ka ir patiešām svarīgi radīt iespēju integrēties ar jebkuru citu platformu, kas varētu būt nepieciešama uzņēmumam. Esam izveidojuši platformu, kuru ir viegli integrēt, lai vienā ekrānā būtu viss, kas nepieciešams, un nevajadzētu izmantot vairākas programmas vienlaikus. Lai to panāktu, mums ir dažādi integrācijas veid.
Kontaktu centra uzstādīšanas iespējas
Risinājumu iespējams izvietot Jūsu serveros (On Premise) vai izvietošanai izmantot mūsu virtuālos serverus (Cloud). Neatkarīgi no infrastruktūras izvēles mēs pielāgojamies jūsu vajadzībām.
Izmaksas
- ACD
- Ienākošie, izejošie, jauktie zvani
- Daileri: Preview,Progressive,Power & Predictive
- IVR
- PBX
- Reāllaika pārraudzība
- CRM Lite
Iekļauts visas Classic iespējas, kā arī:
- Apvienotā iesūtne
- SMS
- Tiešsaistes čats: ar audio un video zvaniem
- Noklikšķināt, lai zvanītu (Click to Call)
- E-pasts
- Daudzkanālu ierakstīšana
- Aģentu atbalsts tiešsaistē
Iekļauts visas Classic iespējas, kā arī:
- Spēliskošana
- Pielāgojamas spēles
- Mērķi pēc aģenta, grupas un teritorijas
- Pielāgojami pasākumi un mērķi
- Žetoni
- Dienas spēle
- Reitingi
- Dinamiskie vaicājumi
Iekļautu visi plāni:
- Classic
- Omni
- Play