Before you continue

To give you the best possible experience please select your preference.

Continue
Enreach

Iekārtu un servisu uzraudzība 

Lai nodrošinātu klientu biznesa nepārtrauktību, svarīga ir sistēmu/aplikāciju/iekārtu pēc iespējas augstāka darbības nepārtrauktība. Lai to nodrošinātu, nepieciešams gan iekārtu, gan servisu pieejamības monitorings jeb uzraudzība, kas spēj paziņot (sūtīt ziņu, zvanīt) par attiecīgās iekārtas vai sistēmas nepieejamību atbildīgajam darbiniekam, kas atbilstoši spēs reaģēt uz šādu notikumu. 

Ko spējam uzraudzīt?

  • Dažādus servisus (web, aplikācijas, datu bāzes); 

  • Serverus – gan virtuālus, gan fiziskus; 

  • Tīkla iekārtas (maršrutētājus, ugunsmūrus, komutatorus, kameras, telefonus, sensorus utt.)* 

* Lai nodrošinātu tīkla iekārtu monitoringu, tām jāatbalsta uzraudzībai nepieciešamo servisu izvietošana/uzstādīšana vai arī šiem servisiem iekārtā jābūt uzstādītiem jau ražošanas procesā. 

Kā protam paziņot par “notikumu”? 

Reakcija, konstatējot kļūdu vai bojājumu, var būt dažāda – brīdinājuma ziņojuma nosūtīšana (SMS, e-pasts vai paziņojums populārākajās tiešsaistes komunikācijas platformās), automatizēti ģenerēts zvans, API savienojums ar citām sistēmām un/vai automātiska sistēmu atvienošana un rezerves sistēmu aktivizēšana u.c. 

Metrikas 

Metrika ir skaitliski mērījumi. Tas, ko lietotāji vēlas izmērīt, dažādās lietojumprogrammās atšķiras. Tīmekļa serverim tas var būt pieprasījuma apstrādes laiks, datu bāzei tas var būt aktīvo savienojumu skaits vai aktīvo vaicājumu skaits utt. 

Metrikai ir svarīga loma, lai izprastu, kāpēc jūsu lietojumprogramma darbojas noteiktā veidā. Pieņemsim, ka izmantojat tīmekļa lietojumprogrammu un konstatējat, ka lietojumprogramma darbojas lēni. Jums būs nepieciešama informācija, lai uzzinātu, kas notiek ar jūsu pieprasījumu. Piemēram, lietojumprogramma var kļūt lēna, ja pieprasījumu skaits ir liels. Ja jums ir pieprasījumu skaita metrika, varat noteikt iemeslu (kļūda programmatūrā) vai palielināt servera(u) resursus, lai apstrādātu slodzi. 

Datu vizualizācijas iespējas 

  • Aktuālo datu attēlojums (Live Monitoring); 

  • Aktuālo un vēsturisko datu salīdzināšana; 

  • Atskaites un statistika. 

Būtiskākie rādītāji

  • Noslodze
  • Pieejamība
  • Lietotāju skaits
  • Sistēmas slodze
  • Diska vieta
  • Informācijas apjoma izmaiņas


Apkalpošana

Piedāvājam jūsu sistēmu/iekārtu uzraudzību: 

  • Kopīgi izstrādāt metrikas, kas svarīgas tieši jums; 

  • Izstrādāt un nodrošināt apziņošanas kanālus, lai informētu atbildīgos attiecīgo servisu nepieejamības gadījumos; 

  • Reaģēšana uz kļūdām vai bojājumiem (pēc iepriekš izstrādātas procedūras); 

  • Analizēt un piedāvāt risinājumus sistēmu/iekārtu pieejamības uzlabošanai; 

  • Preventīva drošības risku novēršana.