Before you continue

To give you the best possible experience please select your preference.

Continue
Enreach

Pieteikumu apstrādes sistēma

OTRS

OTRS ir moderna, elastīga un droša darba uzdevumu un procesu vadības sistēma (Pieteikumu apstrādes sistēma).  

OTRS™ ir programmatūra, kas balstīta uz atvērtā koda tipa risinājumu. Risinājums paredzēts uzņēmumiem ar sava atbalsta/palīdzības dienesta (support/helpdesk) komandu, kura ikdienā izmanto dažādus komunikācijas kanālus. Risinājums ļauj visus kanālus apvienot vienā ērtā vidē. Salīdzinājumā ar aizvērtā koda programmām atvērtā koda risinājums nodrošina augstu drošības līmeni.  

Mēs piedāvājam Latvijas tirgus vajadzībām adaptētu versiju, kuru iespējams apvienot ar Enreach Latvia piedāvātajiem zvanu risinājumiem – IP telefonu centrāli un zvanu centra risinājumu.  

  • Pieteikumu saņemšana – klientu servisa aplikācijas, e-pasts, telefons;  

  • Izmantojams viedtālrunī un planšetdatorā;  

  • Personalizējama tēmas izvēle;  

  • Dažādi pieteikumu formāti;  

  • Informācijas panelis ar filtra iespējām.  

Uzlabo klientu servisu!

Izmantojot OTRS risinājumu, ienākošo un izejošo zvanu apstrāde, e-pasta un citu komunikācijas kanālu lietošana, tiek apvienota vienā risinājumā. Klientu apkalpošanas kvalitāte pieaug, jo iespējams sekot līdzi pieteikuma izpildes statusam un vienlaikus apstrādāt vairākus pieteikumus, tādā veidā efektīvāk izmantojot darba laiku. Risinājumā pieejamās atskaites un statistika, palīdz vadītājiem vienkāršāk novērtēt savus darbiniekus.  

Funkcionalitāte

  • Zināšanu vadība un kontrole (FAQ / Knowledge Database, OTRS lietotāju portāls, aptaujas);  

  • Atskaites (dažādi statistikas dati, CSV / PDF eksports u.c.);  

  • Pieteikumu apstrāde (Pieteikumu prioritātes un uzdevumi, pakalpojumu katalogs, pieteikumu sadalīšana un apvienošana, teksta veidnes, paraksti, konfigurējami paziņojumi, piezīmes u.c.);  

  • Laika kontrole (kalendāra funkcijas, darba laika definēšana, laika uzskaite, SLA u.c.);  

  • Automatizācija (automātiskie paziņojumi, Master/Slave, OTRS procesu vadība, procesu veidnes u.c.);  

  • Integrācija (Generic Interface izmantojot SOAP + REST, sistēmas uzraudzība, BMC, XSLT mapping);  

  • Drošība (lietotāju pārvaldība, 2 faktoru autentifikācija, datu pārraide, izmantojot SSL, kodēšana, šifrētu ziņojumu atšifrēšana u.c.).