“Clean R” ir vides pakalpojumu nozares līderis Latvijā, kas efektīvāku procesu nodrošināšanai un klientu ērtību vairošanai būtisku uzsvaru liek uz modernu tehnoloģiju un inovatīvu risinājumu ieviešanu. Teicama “Clean R” sadarbība ar OSS Networks rezultējusies ar pasaules līmeņa Kontaktu centra integrēto platformu, kas dažu sekunžu laikā klientam ļauj ne tikai sazināties ar CleanR, bet arī iegūt sev vajadzīgo informāciju par aktuālajiem rēķiniem un plānoto atkritumu konteineru izvešanas grafiku, savukārt zvanu centra operatoram nodrošina iespēju ātri identificēt klientu, tā saīsinot zvana apkalpošanai nepieciešamo laiku. Būtiski, ka izmantojot risinājumu “uContact”, ir radīta vienota platforma gan balss zvaniem, gan arī rakstiskajai komunikācija, piemēram, web čatā un facebook platformā, kas turklāt ir integrētas ar “Clean R” iekšējām klientu apkalpošanas un vadības sistēmām. Tieši savstarpējā sistēmu integrācija un automatizācija klientam nodrošina iespēju sev būtisko informāciju iegūt arī ārpus “Clean R” klientu apkalpošanas centra darba laika. Savukārt “Clean R” papildus ieguvums ir ne vien ātra klientu apkalpošana, bet arī detalizētas datu nodrošinājums par klientu vajadzībām – tas ļauj mērķēti attīstīt nākamos pakalpojumus.
Tele2 Lietuva ir pasaulē pirmais mobilo sakaru operators, kurš saviem klientiem piedāvā unikālu pakalpojumu zvanu organizēšanai un uzskaitei, tā pamatā izmantots OSS Networks izstrādātais risinājums – Smartmex.
Sadarbojoties ar OSS Networks, LMT saviem klientiem piedāvā pakalpojumu “Zvanu Pārvaldnieks”. Pakalpojuma funkcionalitāte ļauj nodrošināt biznesa klientiem nozīmīgākās vajadzības – vienotu uzņēmuma zvanu statistiku, dažādas konfigurācijas iespējas, uzņēmuma centrālā numura izmantošanu mobilajā telefonā, kā arī iespēju ierakstīt zvanus.
Smartmex ir OSS Networks komandas izstrādāts risinājums, kas nodrošina jaunākās paaudzes balss sakaru risinājumus mobilo operatoru sakaru tīklos. Smartmex platforma ir pirmais un vienīgais šāda veida risinājums pasaulē.
Smartmex aizstāj fiksēto telefonu centrāles funkcijas un papildina mobilā telefona funkcionalitāti, lietotājam nodrošinot tādas funkcijas kā: grupas zvani, sarunu ieraksti, zvanu pāradresācija un pārķeršana, atskaites, darba laika kontrole u.t.t.
Uzzini vairāk: https://smartmex.eu/
ISR datu un IT sistēmu drošību nodrošina OSS Networks uzstādītās Sophos iekārtas un Sophos Firewall Protect licences. Lai nodrošinātu nepārtrauktu tīkla aizsardzību un novērstu draudus, uzņēmums rūpējas par risinājuma apkalpošanu: lietotāju atbalstu, risinājuma atjauninājumu nodrošināšanu un, ja nepieciešams, arī tehnisko atbalstu.
Talsu novada dome – skolu lokālo datortīklu projektēšana, izbūve, tīklu iekārtu piegāde un uzstādīšana.
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle – lokālo datortīklu izbūve (telefoni, datori), telekomunikāciju iekārtu piegāde (komutatori, maršrutētāji, IP telefoni), datortehnikas piegāde un uzstādīšana, konfigurēšana un iekārtu apkalpošana.
Lokālo datortīklu izbūve (telefoni, datori), optisko kabeļu izbūve, telekomunikāciju iekārtu piegāde (komutatori, maršrutētāji, IP telefoni), uzstādīšana, konfigurēšana un apkalpošana.
Tīklu izbūves projekts tika īstenots 1 mēneša laikā, šajā periodā OSS Networks komanda veica LAN tīkla kabeļu izbūvi, WI-FI tīkla iekārtu pieslēgšanu un komutācijas iekārtu savienošanu.
OSS Networks ir RERE Grupa uzņēmumu ilggadējs sadarbības partneris IT infrastruktūras uzturēšanas jautājumos. OSS Networks nodrošina gan īstermiņa, gan ilgtermiņa IT stratēģijas izstrādi, IT infrastruktūras plānošanu, tehnikas piegādi, uzstādīšanu, apkalpošanu, kā arī dažādu iekšēju IT servisu nodrošināšanu. Sadarbība ar OSS Networks ir sekmējusi RERE Grupa uzņēmuma izaugsmi un konkurētspēju. OSS Networks nepārtraukti pilnveido pakalpojumus un nodrošina inovatīvus IT risinājumus, kā arī operatīvu atbalstu uzņēmuma būvniecības objektos.
Kopš 2015. gada OSS Networks nodrošina BALTA Zvanu centra platformas darbību. Zvanu centra risinājums un tā funkcionalitāte tika izveidots ņemot vērā apdrošināšanas nozares specifiku un uzņēmuma noteiktās prasības. Gadu gaitā Zvanu Centra Platformas lietotāju skaits izaudzis līdz 100 aģentiem.
OSS Networks ir viens no uzņēmumiem, kas piedalījās MyFitness jaunākā sporta kluba tapšanas procesā, piedaloties IT infrastruktūras risinājumu izveidē – OSS Networks uzstādīja un konfigurēja tīkla iekārtas, kā arī sniedza konsultācijas par citu iekārtu uzstādīšanu. Līdzīgi kā citos sporta klubos, arī MyFitness klubā Dzelzavas ielā OSS Networks nodrošina un apkalpo IP telefoniju.
Uzsākot pakalpojuma sniegšanu, tika veikts audits un tā rezultāti izmantoti, lai izstrādātu ilgtermiņa attīstības plānu IT infrastruktūras uzlabošanai. Šobrīd OSS Networks nodrošina visas datortehnikas apkalpošanu, IP telefonu centrāles darbību un apkalpošanu, kā arī lietotāju atbalstu visos My Fitness sporta klubos Latvijā, paralēli strādājot pie ilgtermiņa uzlabojumu realizēšanas.