Skip to main content
  •  Birojs: +371 66 100 800
  • Tehniskais atbalsts: +371 66 100 802
  •  info@ossnet.lv
  •  Pr - Pk: 08:30 - 18:30

Novembris

Izbaudi teātra izrādi vēl nebijušā formātā.

“KVADRIFRONS” piedāvā jaunu teātra izrādes formātu, kas piemērots epidemioloģiskajai situācijai valstī – klausāmizrāde. Klausāmizrāde tapusi pateicoties OSS Networks zvanu risinājumiem, kurus spējam pielāgot jebkurām vēlmēm un vajadzībām. Izrādes formāts sniedz vēl nebijušu pieredzi un savas iztēles lidojumu, tāpēc nenokavē un noklausies tūlīt

Rolanda dziesma

 

Neviens nepārzina kiberdrošību tik labi kā F-Secure.

Trīs gadu desmitus F-Secure ir virzījis jauninājumus kiberdrošībā, aizsargājot desmitiem tūkstošu uzņēmumu un miljoniem cilvēku. OSS Networks ir oficiālais partneris F-Secure Latvijā

 

Oktobris

OSS Networks piedāvā Vanderbilt EMEA apsardzes, piekļuves kontroles un darba laika uzskaites sistēmas.

Tās nodrošina precīzu informāciju par darbinieku nostrādāto laiku, palīdz uzturēt drošu darba vidi un efektivizēt ražošanas/pārdošanas procesus. Sistēmas atskaišu sadaļa nodrošina informāciju par nostrādāto laiku ar minūtes precizitāti grāmatvedības procesu vienkāršošanai.

No jebkuras viedierīces jebkurā atrašanās vietā pasaulē iespējams piešķirt vai anulēt piekļuves tiesības uzņēmuma teritorijās, kā arī iegūt speciāli izstrādātu atskaiti Covid 19 vīrusa kontaktpersonu atpazīšanai.

 

Darba laika uzskaites sistēma

 

Kontaktu centrs ir risinājums, ar kura palīdzību visus saziņas kanālus var apvienot vienuviet!

• E-pasts

• Sociālie mediji

• Izejošie zvani

• Zvanu ieraksti

• Zvanu pāradresācija

Kontaktu centra sistēma veido un uzkrāj statistiku, tādējādi Jūs varēsiet noteikt veiksmīgākos komunikāciju kanālus ar klientiem, kā arī izvērtēt Jūsu darbinieku sniegto atbilžu kvalitāti un Jūsu darbinieku darba laika patēriņu. Kontaktu centra tehnisko risinājumu ir iespējams mainīt un pielāgot Jūsu uzņēmuma vajadzībām, kā arī ir iespējami dažādi citi komunikāciju risinājumi, piemēram, Zvanu centrs.

 

Kontaktu centrs

 

Septembris 

OSS Networks piedāvā dažādus balss sakaru risinājumus.

Viens no populārākajiem un efektīvākajiem balss sakaru pakalpojumiem ir Autodialer - robotzvana risinājums. To izmanto arī mūsu klients Enefit Latvija – otrs lielākais elektroenerģijas un viens no lielākajiem dabasgāzes tirgotājiem Latvijas atvērtajā enerģijas tirgū. Izmantojot AutoDialer risinājumu, Enefit Latvija pusotra gada laikā palīdzējis vairāk nekā 20 000 mājsaimniecību samazināt elektrības rēķinus, un mēs esam patiesi gandarīti par līdzdalību Enefit mērķa sasniegšanā!

Paldies Enefit Latvija par uzticēšanos mums un doto iespēju kopā sasniegt vairāk!

 

Zvanu centrs

Sazinies ar mums!

5 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.
Slide
edzl_logo.png
finieris.png
greenmotors.png
hj.jpg
karcher.png
kronus.png
myfitness.png
mogo.png
sanitex.png
rere.png
tt.jpg
skrivanek.png
vc.jpg
vaivari.png
venden.png
1a.png
2.jpg
az.jpg
balta.png
cleanr.png
dpd.png
edzl_logo.png
finieris
greenmotors
hj
karcher
kronus
myfitness
mogo
sanitex
rere
compensa
skrivanek
estravel
vaivari
venden
1a
2
az
balta
cleanr
dpd